lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Väntar

Publicerad 2013-01-21 14:10:50 i Allmänt,

Japp inget är som väntans tider säger dom som vet :) Och jag väntar med spänning på att min blogg ska få den sista ditaljen som gör den till min :) Mmm båda mina barn är hemma så att det är en del gnäll och det kivas en del kan jag lova. Jonathan vill inte gå med på att syrran inte orkar lika mycket och hällst bara vill ligga ner och sova. Så att denna dag har känts lite seg men att det har gått bra ändå, fick skura väggarna i dag och det sluta med att jag städa hela huset så att nu är det rent och fint å luktar gott. Min son tyckte det var roligare att slänga iväg glaset i väggen med oboy i än att dricka det så därför fick det bli att skura. Har även varit i mjölby och lämnat in barbas nycklar så att det e färdigt sen som sagt har jag städat, passat upp på ungar och fixat lunchen och fått undan den. Snart dags att fixa med middag för att gubben kommer hem och vill äta efter maten kan jag lova. Får kladda mer sen min son vill ha mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela