lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Blåsigt

Publicerad 2013-03-01 07:30:07 i

Vakna av klockan vilket man inte ville, och sen när man skulle gå ut å hämta ved så upptäckte man att det blåser halv storm ute, så att det kommer bli en blåsig dag fy, men att det får man ta mellan varven. Hade inte bonden tagit ner skogen på höger sida om oss så hade det inte kommit åt att blåsa lika hårt :(. Men han tyckte vell att han behövde större åker att plantera på. Skrutten sover än och det kan han få göra tycker jag. Se hur han verkar må när det e dags att gå upp för han. Snutta vakna på bättre humör än när hon somna igår. Men hon är skit besviken än och lite Lessen, så jag ska ta och ligga i med att få tag på han. Hoppas att man får det så att hon kan vara med å ha skoj :). Annars får jag ta han via Facebook men ingen större lust med det. För att då kommer han lägga sig hennes sida, vilka hon har på vänner listan mm mm och det kommer bli ett jävla liv vilket man inte orkar med. Men att jag hoppas att allt löser sig. Nu på morgonen ska jag ev, köra skrutten till Maggan, sen hem å sy lite, till biblioteket och sen ÖB. Sen ev till blomster affären för att kolla vad dom har för växter att sätta i mina krukor. Sen hem å sy och fixa lite mm och sen hämta skrutten mm. Sen blir det köra henne till ev stationen. Så det finns lite att fixa med och jag ska försöka hinna allt innan det är dags för gubben å barba å dricka grogg. Så att denna dag å kväll blir full fart. Så att hej så länge nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela