lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Julafton

Publicerad 2012-12-24 23:26:03 i

Julafton snart slut, och vi vuxna är trötta och sega. Men barnen dom håller igång hmm ha ha ha kan bero på allt socker som har intagits i dag. Men det är jul och då hör det till :) just nu fixar man välling för att man har hopp om att sonen ska somna. Morgonen den var mysig och julklapparna dom fick vara ifred för Jonathan han brydde sig inte ett dugg. Där i mot så var det stora syster som tjata om dom. Man fixa och greja å vid 10.00 bar det av att hämta Hanna :) blev fika och bytta klappar å prat. Sen vid 11.30 så körde jag hem henne å när jag kom hem så blev det att fixa med maten å äta. När vi hade ätit och delat ut klappar så blev jag dålig. Fick bo på toa och sen blev det sängen för min del. Och sen har min kväll varit på toa till och från å mår skit än. Så att jag ska sova tidigt. Julklappen av Hanna den var den bästa kan jag lova hon pricka så så så rätt :). Nu sover barnen och tomten är far till alla barnen är slut också. Jag ska straxt krypa ner man kan ju hoppas på att få sova. Mår lika dåligt än så att man får se hur morgon dagen blir med allt. Men att det har varit en underbar dag med familjen :) hoppas ni andra har haft en lika bra dag kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela