lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon

Publicerad 2012-12-28 11:57:55 i

Sovmorgon blev det i dag, skrutten ville sova en stund extra :) och det tackar mamma för. Min blogg e inte klar ännu och det e tråkigt men att den kommer bli klar. Jag har valt att inte ge ut den ännu till mina läsare för att jag vill att den ska vara fin då. Annars får jag ta och ge dom adressen och dom får ta det som det är. Tråkigt att det ska vara strul med att lägga upp bilderna från mobilen men att det får man leva med. Kan inte få allt man vill här i livet. För i så fall hade allt varit perfekt om man kunnat det :) I dag blir en lugn dag tror jag allt, fixa med det sista så att man kan åka och titta på fint golv till mitt vardagsrum/ finrum. Jag bara längtar tills allt ska bli klart så att man har lite mer plats att röra sig på och få bort alla kartonger med saker i. Och då man har tur så hittar man både det ena och det andra man letat efter så länge. Blir nog en svänga till Hanna och hjälpa henne med sin nya tv men att vi får se vad klockan blir och vad man orkar efter allt man ska gör. Men framför allt vad klockan visar när man e klar. Saker som jag trodde var lösta för ett tag visa sig att det var dom inte. För att det skulle inte bli som det var sagt från början. Så att nu vet jag inte alls hur det kommer bli med nått suck. Det är en bit att åka också och man bör inte förlora på det man ska göra. Så just nu stampar jag och vet inte alls hur det kommer bli eller sluta. Jag hatar att det alltid ska handla om 💲💰🍀 så fort det ska göras något och allt ska styras med det också suck. Men att man kan bara göra sitt bästa och lite till :). Och försöka stänga av öronen när folk ska lägga sig i. Snö ute och det ser fridfullt ut :) blir nog en promenad med skrutten sen så att han får luft också. Solen lyser så fint så fint att det glittrar ute i snön. Ska städa lite också och fixa, far och son fixar plankorna i finrummet så att dom roar sig en stund nu. Jag ska ta och fundera ut mat också. Ha det gott nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela