lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Allt suger

Publicerad 2013-04-05 20:46:19 i

Jag ger upp, jag orkar inte mer. Jag vet inte hur jag ska få ihop allt eller om jag någonsin får det. Jag är nog den elakaste mamman som finns. Och just nu känner jag mig hur dum som helst kan jag lova. Snutta har ju som ni vet varit med Anna-Elisabeth hela dagen å hon hade en överraskning till snutta. Och jag kan lova att hon var eld å lågor å hur glad som helst. Hon hade varit med Anna-Elisabeth i stallet, det var öppet hus så att alla fick komma. Ingen sa något om att det skulle kosta eller så. Hon hade med sig en internet adress som jag skulle gå ut å kolla på. Gjorde det och jag fatta direkt vad snutta vill, vilket hon velat i många år nu. Men att då när jag kika runt så fick jag se att det kostade pengar i dag ju. 80kr så att jag ska fixa fram det fort som bara den å se till att Annas mamma får det fort. Hur pinsamt som helst ju. Varför sa dom inget om att det kostar? Har snutta sagt att vi är fattiga? Eller syns det på oss? Fick springa å kräkas efter ett litet tag då jag läste att det kosta. 80kr är mycket pengar att lägga ut på någon annans barn. Mmm jag kan lova att jag mår skit över detta, ännu mera skit när jag läste vad en rid termin kostar. 1700kr för 10ggr. Och det kan jag inte, kan inte ge henne det. 1700kr för ridlektioner och så ska det köras dit, å det ska vara ridkläder, stövlar och hjälm. Det går bara inte, jag satte mig ner å förklara för snutta att det inte går och varför det inte går. Hon blev så Lessen så Lessen att det inte går å beskriva. Och hon är super Lessen ännu, önskar att jag kunde ge henne det. Men tyvärr kan jag inte det :( önskar att saker vore annorlunda och lättare. Hoppas hon är gladare i morgon, men att det tror jag inte. Jag gör allt för henne men detta kan jag inte ge henne :(. Jag mår hur dåligt som helst över detta och jag vet inte. ...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela