lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Ame

Publicerad 2013-04-08 12:20:27 i

Då sitter man på Ame å väntar på att få komma fram å skriva under papper. Men att det är nr 21 och jag har nr 28. Fattar inte att det ska behöva ta sån tid. Tycker dom kunde vara en till som bara tog snabba ärenden som mitt tex. Ska bara skriva under å iväg. Tror inte jag kommer hinna skriva under för att i denna takten så kommer jag nog bli tvungen att åka igen. Men att det är inget att göra åt för att måste man åka så måste man. Tycker dom borde kunna skynda lite i alla fall. Men nej då :(. Annars så har jag lämnat skrutten hos Marita och efter det stor städa jag så att nu är det fint igen :). Bäst att passa på å fixa så mycket man kan nu när man ska börja vara borta om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela