lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Andas ut

Publicerad 2013-04-14 22:12:08 i

Sitter och kollar på tv. Trött å seg men att jag har hunnit med allt. Städat bilen och fixat å donat hemma :). Så att nu är det klart å bara njuta å åka. Känns skönt att åka i morgon bitti å veta att det är fint hemma. Finns inget värre än att åka hemifrån å det ser ut. Blir så mycket också att göra när man kommer hem. Men att jag hann med allt. Skritten har varit på ett jävla humör å inget har varit bra. Så har det varit hela dagen låååång kan jag lova. Fattar inte vad som varit fel med han. Men att han lugna sig sen. Och det blev bättre när snutta kom hem också :). Snutta blev sen för att dom glömde bort tåget så att han fick köra hela vägen. Lite irriterad var man allt men att hon kom ju hem i alla fall :). Hon gjorde läxa å fixa så att det gick smärt fritt. David har hållt på å grävt mm hela dagen lång så att lite bättre blir det i alla fall. Pappa har varit här å fikat å fixat med lastbilen. Han hade varit å hälsat på Ragna i dag men att dom blev osams som bara den. Hmm ja det är ett roligt förhållande eller inte. Jag har nog med mitt så att jag orkar inte bry mig nått vidare. Dom blir sams ändå snart mm. Upp i morgon å jobba, det känns skönt det och jag hoppas att kocken är bra också. Annars har denna dagen vara gått på och jag är glad att det är kväll nu :). Barnen sover mmm vilken skön tystnad.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela