lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon :)

Publicerad 2013-04-26 06:31:53 i Allmänt,

Regn ute och det regnar som fan :(. 
Men
          GRATTIS
                  TILL
                       MIG PÅ MIN DAG! 
Kunde varit trevligare ute men att tyvärr kan man inte bestämma över vädret. Igår var man hur pigg som Hellst har inte varit det på evigheter ska jag tala om. Och idag med är jag pigg. Jonathan sovit två nätter nu i sin säng utan att vakna. Pigg igår så att jag hann fixa maten, fixa en del av jenny 's del och sen disken borta när det var dags. Jenny hängde inte med så att igår var det fart. När jag kom hem sen från jobbet laga jag mat, damma, dammsugade, torka golv, tvätta, hängde tvätt, diska, gjorde två tårtor och diska igen. Fixa barnen i säng och sen var det min tur. Somna utan bekymmer kan jag lova. Fan vad mycket det gör att få sova hela nätter att det ska spela så stor roll?  Igår som sagt en toppen dag och full fart. Älskar mina jobbar kompisar till Max kan jag lova. Snutta är pop mindre bra humör och trött är hon. Hon försöker få tag på sin hmm ja just det. Men som vanligt så svarar han inte och vi har hållt på i flera dagar nu. Men att det går inte så hon är arg över det. Och trött för att det blev sent innan hon somna. Men sen är det bara bråk å skit med henne hela tiden. Hon är i trots ålder nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela