lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma sen nio

Publicerad 2013-04-10 22:52:53 i

Kom hem vid nio och gnälliga ungar till Max kan jag lova. Skrutten var så trött att han började gråta av att gå över matt kanten :(. Men att han fick stå ut med sin pappa en stund. För att jag var tvungen att diska, och fixa mat låda mm mm så att det var gnälligt som bara den på han. Jag var tvungen att pausa för att sätta mig med han en stund. Tog inte många minuter så sov han gott. Jag la han i våran säng å sen blev det att fortsätta fixa å dona med allt. Är inte riktigt klar med allt men att jag får göra mer i morgon. För ögonen går i kors nu och gubben har somnat på soffan. Så att jag säger
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela