lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

................hemma

Publicerad 2013-04-29 18:35:53 i Allmänt,

Ja då är man hemma igen och allt är tungt i dag. Fick tråkiga besked i dag. Arbetsförmedlingen säger nej till att ge lönebidrag och praktik förlänger dom inte för allt sånt är indraget. Så onsdag nästa vecka går jag hem. Sista dagen är det då. Här hemma är stämningen som vanligt när det handlar om jobb, pengar, skulder mm mm. Gap och skrik och så får man höra hur jävla larvig man är som mår dåligt mm. Och att det bara är att söka jobb. Och så kom det det jag väntat på. Att du måste gjort något fel mm mm att jag kanske är för lat mm. Japp allt på än ända gång. Men att jag biter ihop och försöker le. Men inombords dör jag kan jag lova. Nu står jag längst ner igen och nu är det. Lika svart som innan. Det lilla ljus man hade dog. Men att vad hade jag räknat med? Jag kan vell aldrig göra något vettigt eller bra. Jag får se det som så att jag har mer tid för mina barn nu och hemmet kommer blänka igen :). jonathan skriker, maten är på spisen och snutta behöver läx hjälp. David sà sitt och gick ut. Håller på att bli tokig. Jag har funderat väldigt väldigt länge på en sak nu men frågan är hjälper det? Vad blir det för jävelskaper? Suck suck jag vet inte. Jag ska se till att ungar somnar ojagarn ska jag med sova. Sova så man orkar med morgon dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela