lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Ingen lust

Publicerad 2013-04-30 06:31:06 i Allmänt,

Fy då är man vaken igen, varit det sen halv sex. Sovit skit i natt och allt bara går runt. Ingen lust med något kan jag lova. Känns Inge bra alls men att jag måste dit och ge allt jag har. Men att så jävla kul är det inte att ge av sig själv hela tiden och sen inget få tillbaka. Visst jag har någon som kan ge bra betyg när jag söker andra jobb, men vad är det som säger att  dom minns mig sen? Jag har alltid fått kämpa på alla platser och sen gå där ifrån. En klapp på axeln och ett tack. Dom jobb jag har haft och trivts med ja dom finns inte mer :(. Eller trivts är dumt Å säga man gick dit och gjorde det man skulle och sen hem igen. Men det var jobb jobb som gjorde att man kände sig mindre värdelös. Men att det är bara att ge allt och sen sitta hemma å höra massa och vara lika värdelös i alla ögon igen. Det är lika grått och trist ute som jag känner mig. Så vädret å jag passar ihop i alla fall. Ska väcka barnen snart men ingen lust, då försvinner tystnaden och det blir ett jävla livvakt igen. Fan jag känner mig negativ men att sån är jag. Älskar mina barn som fan och jag gör allt för dom. Men att jag blir nog bättre med tiden. Nä fixa till det hela   

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-05-01 01:03:01

Det är inget fel alls med att känna att man vill ha det lite lungt och skönt. Få känna tystnaden. Förstår precis vad du menar med att du kanske inte riktigt hade lusten att väcka dina barn.

Sv; Tack för dina fina kommentarer, blir så glad! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela