lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-04-21 21:31:00 i Allmänt,

 ja då har kvällen kommit och den har varit en stund nu. Allt har varit stressigt, rörigt och sen besök. Vakna i morse och sen har allt gått i 120 känns det som. Man har inte hunnit stanna upp å andas. Man har inte hunnit känna eller så. Jag har mått skit fram till kvällen för jag visste inte hur det skulle bli med allt. Men att i kväll så messa vi en hel del  jag å Jenny. Så att allt är lugnt och allt är som det ska :). Vilken lättnad det var kan jag lova, och jag blev hur glad som helst. Så att i morgon kan jag  åka till jobbet med ett leende och med lättnad :). Har varit å fikat med Hanna i dag och jag tror allt var bra. Jag var så stressad å ungar å barba var med så att det var inte läge att prata skit å bekymmer. Sen när jag kom hem igen så blev det fika, gubben var sugen och då blev det så. Pappa kom också å fika. Sen blev det dags att fixa maten. Under tiden man fixa maten så fick man sms och det var Johanna som ville komma å köpa majblommor. Så att det blev en lång fika med henne å hennes gubbe. Och jag måste säga att det var trevligt. Nä nu ska jag mysa :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela