lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lite komedi

Publicerad 2013-04-08 23:25:00 i

Då tittar man på lite komedi och alla sover. Jag satte mig å koppla av en stund. Kände att jag behövde andas ut lite innan jag la mig. Jag är nervös som bara den inför onsdag och jag undrar hur det ska bli med allt. Jonathan kommer nog trivas till Max att få leka hela dagarna långa och vara med kompisar :). Jag kommer nog också att må bra bara jag kommer in i det och spänningarna släpper lite. Ja det känns som om det mesta kommer att lösa sig med tiden och att saker kommer bli bra. Undra hur vädret blir i morgon? Hoppas det blir fint så man kan vara ute å njuta av vädret.
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela