lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Lugnet

Publicerad 2013-04-12 21:50:32 i Allmänt,

Ja nu sitter man i soffan och njuter. Njuter av tystnaden å lugnet. Men att trött som bara den är jag och det känns i hela kroppen att man jobbat. Jag trivs som bara den och det är roligt att kliva upp på morgonen och göra sig i ordning å åka iväg. Roligt att få göra något. Även om man inte är nöjd med det man gör så verkar andra vara nöjd med mitt jobb. Annars är dom bara vänliga och inget vill säga till mig om hur ur dålig jag är. Men att jag trivs som fisken i vattnet kan jag lova. Glada och dom skrattar mycket. Jag har nog inte skrattat så här mycket som jag gjort dessa  dagar nu. Och jag känner mig lite piggare och lite lite nöjd med mig. Önskar bara man kunde vara lättare så att kläder och jag ser vettig ut. Nu ser man ut som skit och det beror på alla kilon man bär på. Men att kanske kan man lyckas gå ner lite nu när man rör på sig en hel del och inte äter massa sött som innan. Jonathan sover gott som bara den men ute regnar det som fan blandat med snö och kallt ute som bara den. Man kan ju tro att det är vinter igen på nytt ju. Gäsp jag är öm i hela kroppen och jag är helt slut. Hmm fick ett sms i dag från någon som jag aldrig trodde skulle höra av sig igen någon sin. Men att hon skicka ett sms och undra om jag skulle vilja ta en kaffe någon dag och jag skrev tillbaka att jag skulle kunna tänka mig det. Men att man undrar ju vad det är som Vänt och som gjort att hon tar steget nu? Mm det är mycket märkliga saker som händer och jag känner att jag mår skit själv just nu och måste ta hand om mig och min familj så att jag orkar inte lägga ner så mycket på allt konstigt som hä ser. Min man och mi avlarn ska jag ha kvar hela mitt liv och jag vet att dom alltid kommer gudinnas i mitt liv att jag lägger ner jobb på min lilla familj och inte på massa konstiga saker. Jag måste ta tag i mig så att jag kan börja leva normalt. Annars som sagt så börjar det ljusna för mig och jag hoppass att det kan leda vidare till något bra och något som håller i sig mm. I morgon blir det kaffe med Hanna för vädret skulle vara skit så att tåg invigningen Den skiter jag i. Nä god natt nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela