lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Måndag gäsp

Publicerad 2013-04-29 06:22:28 i Allmänt,

Fy för F vad jag är trött och sliten. Skulle vilja sova läääääääänge i dag men att det är en ganska kort vecka. Jobbar i dag, å i morgon ledig onsdag och sen jobba torsdag fredag. Så att det blir skönt att vila lite, helgen har varit bra. I lördas så var vi iväg å busa och jag kan lova att barnen älskade det. Dom blev hur bra vänner som helst med varandra och dom busa å stoja. Dom ville inte sluta leka när det var dags. Och då är det bevis på att dom har kul :). Vi bestämde att vi ska träffas på onsdag här hemma å busa loss utan att behöva vakta barnen hela hela tiden. Och det är tjat nu här hemma om det. I går var jag å fika med Hanna å sen flög satan i Jonathan på Konsum. Så här illa har han aldrig betett sig så att jag mådde skit när vi åkte hem. men att jag gav Skänninge något att prata om nu i alla fall. Det var vell roligt för er. Sen klippte vi gräset mm mm så att det var full snurr. I dag ska man jobba och jag hoppas jag blir piggare då. Nä fixa till lite kläder till min son nu å sen klä han. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela