lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon

Publicerad 2013-04-18 06:35:08 i

Regn regn regn regn regn ute när man tittar. Ögonlocken är inte sugna på att hålla sig uppe. Är så trött i dag men att det beror nog på att 1) har drömt massa konstigt när jag väl sovit 2) Jonathan vaknat 3ggr så att man fått kliva upp 3) är nervig som fan över morgon dagen och hur det ska sluta. Så att det har sina orsaker att man är trött. Åka till jobbet och jobba av sig lite av det och sen ilskan. Vet inte hur många ggr jag har frågat pappa om han ska med å titta på när snutta har uppträdande. Men det har hela tiden hetat att han inte har tid mm och lika dant skolavslutningar. Men när syrrans ungar ringer samma dag då går det jävligt bra. Ja det är så jävla trött samt att man vill kräkas kan jag lova. Och han sitter å skryter om hennes nya. Han har fan aldrig sagt något om david eller så. Och detta jävla skrytandet om att syrran har jobb mm. Fan åk hem dit då sätt dig om dom är så jävla bra. Kom fan inte hit då. Är så jävla trött på att höra hur jävla duktig hon är, hur jävla bra mm mm hon är. Pappa gör lika dant som hans egna mamma gör mot han. Så att i dag är jag inte på topp allas. Men att det ska bli skönt att jobba :). Blä blä blä för detta regn. Vart tog det fina vädret vägen åt? Det som gjorde att man kände sig piggare. Mm det kommer nog tillbaka. Man kan ju hoppas på det så att ungarna kan vara ute å leka å stoja runt. Ja ja det blir nog bra. Nä nu ska jag väcka min Lill pojk å få på han kläder. Inte så länge kvar tills vi ska åka. Jag sitter i pyjamas ännu men att skallen å ansiktet är på plats. Köpte färg åt Jenny igår som hon ville ha. I byn har dom inte den hårfärgen men här i hålan finns den. Visar sig att vi är väldigt lika många sätt. Samma röda, samma humor, temperament och samma nästan samma bekymmer i bagagen med oss. Så att det är lite skumt ibland. Men roligt har vi å jag, Therese å Jenny är ett roligt gäng när vi sätter igång och när vi orkar. Inte varge dag man orkar le hela tiden eller prata. Och jag har en sån dag att jag kommer gömma mig bland mina grytor.
Nä ni får ha det gott i regnet en stund nu :)

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-04-20 16:34:28

Sv; Tackar :) Även jag älskar mitt hår och färgen! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela