lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Morgon, stress

Publicerad 2013-04-24 06:25:17 i Allmänt,

Japp stressad fast jag igentligen inte behöver vara det. Men jag har en inre stress som jag försöker jobba bort. Igår försvann all luft ur mig min energi dog eller nått. Innan lunchen var det ett jävla ös som vanligt och förvirrad ha ha ha. Men efter lunchen var den borta gick inte att hitta. Lika dant hemma med när jag kom dit och stressad av att åka direkt å köpa skor åt snutta. Hennes hade gått sönder i skolan. Allt blev så sent och det sluta med att jag somna i soffan. Så att det blev inget gjort och allt bara kändes skit. Men att jag slutar och kommer hem sent å gubben smiter it å jag får stå med allt. Ska prata med han idag om det så får fan han bara hjälpa till och finna sig i det. Annars kommer jag bryta ihop snart kan jag lova. Nä ta och väcka skrutten nu då :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela