lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

På jobbet

Publicerad 2013-04-12 10:23:54 i

Nu har man lite rast och det är skönt. Allt är förberett så att nu är det lugnt till alla gäster hoppar in :). I morse var det inget skoj alls att vakna :( snö blandat regn och mörkt. Och lite stressigt blev det och sen var det jobbigt för snutta ska till sin pappa i dag och blir borta hela helgen. Det är alltid jobbigt när hon inte ska vara hemma. Hennes surfplatta hämta jag ut igår och det tyckte hon var super kul. Fick hjälpa henne lite och fixa. Sen hade hon roligt en stund. Myste med henne och vi prata. För att i morse var sista gången jag får se henne. Hon åker med david direkt till Tranås och jag har inte hunnit hem då :(. Men att på söndag får jag se henne igen och jag längtar som fan dit. Lugnt och skönt nu :). Vet inte vad det blir i helgen men att det blir vell att tvätta ifatt, städa och fixa lite. Sånt man inte riktigt hinner nu när man jobbar. Undra hur Jonathan har det i dag? Hoppas att han har det bra och att han inte är ledsen. Han var lite morrig i morse när jag lämna han. Men att det löste sig ganska fort. Men att satan vad dåligt samvete man får när man lämnar bort han. Man saknar sina barn som bara den nu när man jobbar eller när man är ifrån dom. I morse hade jag bonjävel framför mig bra länge och han tog fan upp hela vägen så att köra om var bara att glömma. Grr menn han försvann efter en stund. Gäsp nu ska jag sträcka på mig. Ha det gott i rusk vädret nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela