lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Sitter nu å tittar dumburken. Jonathan sover gott mot mig. Han har varit ute hela dagen å kvällen. Inte många. Minuter han varit inne. Skoj har han haft i alla fall. Buskar har vi satt nu vid lekparken så att det börjar bli fint nu. När jag kom in hade min underbara jobbar kompis Jenny ringt så jag ringde upp henne. Hon satt då hos Petrus å Tessan. Aj aj aj undra hur mycket skit som sägs nu om mig till henne?? Fan så jävla ont i magen jag fick när vi la på. Så jävla orolig att åka till jobbet nu. Fan om det skiter sig nu med allt. Fan hatar detta kan jag lova. Gubben har en bra kväll i alla fall, han å barba sitter å ölar å snackar skit ;). Kul att ha lite folk i alla fall.

Publicerad 2013-04-20 22:35:28 i

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela