lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Skit morgon

Publicerad 2013-04-25 07:00:00 i Allmänt,

Gap å skrik hela morgonen och mitt tålamod börjar tryta ganska mycket nu känner jag. Fattar inte hur mycket två syskon kan bRåka eller orkar göra det. Jag är fan helt slut. Det som är skönt med denna morgon är att Jonathan sovit hela natten i sin säng :). Synd bara att jag inte kom i säng så tidigt igår :(. Hade nog varit ganska utvilad i dag då. Får göra det ett annat år he he he. Undra hur denna dag kommer bli? Solen tittar fram i alla fall och det är toppen väder ute :). Hoppas humöret blir lika fint som vädret och att det håller i sig :).   Vore skönt att få ha en toppen dag :). Annars så var kvällen igår som alla andra och fullt upp. Och så klippte jag david och det blev fint :) nä nu har jag lite att fixa med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela