lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Snart natt

Publicerad 2013-04-13 23:38:10 i

Idag känns det som om det gått i ett och det har det. Vakna vid åtta och då hade skrutten varit vaken 3 ggr innan. Så att jag var ganska seg å bara ville sova. Men att man klev upp, fixa frukost och lite. Efter att man fått i sig frukost så blev det att börja städa. Sen mötte jag upp pappa och Hanna på Konsum. Fixa lottot och Telia refill åt pappa som han skulle fixa åt Ragna. Jo Ragna blir åter stäld och får snart komma hem. När jag hade fixat åt pappa blev det att åka till östenssons med Hanna å handla. Sen blev det att åka hem till Hanna å fika och vi prata. Så här mycket och så ostressat har det nog inte varit någon gång. Jonathan var lugn å trivdes oftast brukar han vilja hem efter en kvart. Så att nästan två timmar blev det. Sen åkte vi hem å börja städa å fixa mat. Jag färga håret och fräscha till mig. Så att nu är det rent å fint hemma :). Skrutten har varit tjurig till och från men att det har gått bra i alla fall :). Gubben har varit i Motala mm med barba. Sen har som varit i ödeshög å hämtat en del. Sen har gubben bytt däck på min bil. Så att nu har jag bara att städa den kvar å det gör jag i morgon. I morgon ska jag även hämta snutta på station och det ska bli roligt :). Saknar henne så mycket så mycket. Så att det ska bli skönt att få hem henne. Skrutten har saknat henne med massor massor massor. Så han kommer bli super glad i morgon. Helgen den har gått fort, för fort. Var ju nyss fredag. Nä nu ska jag lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela