lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Solen

Publicerad 2013-04-09 12:25:24 i

Ja solen lyser och vi har varit på en liten utflykt till Davids jobb :). Det var roligt att åka dit för Jonathan men att vi åkte ganska snart igen. Det var mycket jobb för gubben så att vi ville inte vara utvägen inte. På vägen hem somna skrutten och sover nu med. Jag sitter här å njuter av en kopp kaffe å kladdar ner några rader :). Morgonen blev inte som man tänkt sig :(. Snutta var super duktig med allt å hon klara sig verkligen på egen hand :). Jag hade skrivit ner lite på en lapp men att hon fixa det. Men där i mot var det skit bussen som inte gjorde det dom skulle. Hon satt å vakta bussen som alltid samma tid och samma fönster. Men bussen kom inte, jag vakta jag med för att se så att hon fixade det. Men bussen kom inte och vi vänta å vänta å vänta å vänta. Till slut ringde jag upp dom och då var det en dryg jävla skit unge som svara. Jag fråga vart han var å han var på skolan. Jag undrade om han hade glömt henne, han undra vart det var och jag förklara han visste fan inte vart det var. Men han mena på att han hade varit men ingen stog utan för. Jag sa till han att vi hade kollat efter bussen men ingen buss synts till. Men han sa bara drygt att man måste stå utanför, satan vad irriterad jag blev kan jag lova. Har aldrig behövt det förut inte. Men men jag ska se till att hon står där utanför och jag kommer bli tokig om han inte kommer. Så att jag fick slänga mig å skrutten i bilen i bara pyjamas och köra henne till skolan. Sen blev det hem å fixa lite å så. Sen bar det av till Vadstena. Och nu sitter man här. Jag har varit nervig hela dagen och kommer nog vara det tills morgon dagen är förbi :(. Det är en stor dag för mig i alla fall och lite att tänka på. Men att det ska nog gå fint :). Mmm jag ska ta och vila nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela