lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Söndag

Publicerad 2013-04-07 20:17:41 i

Fan på ren svenska vad fort dagarna går, helgerna går så fort att dom knappt hinner börja så är dom slut. Fattar inte hur fort det kan gå igentligen. Igår hade vi pappa hos oss, vilket vi har varje dag och det är bara kul :). Han är välkommen när han vill, det är så så kul när han kommer å Jonathan blir super glad å lyser med hela ansiktet. Ja det är super det :). Igår var vi även å hjälpte Hanna med att bära upp saker och hon blev super glad. Fika blev det och hon har alltid en förmåga att bjuda på så så så gott fika. Eller beror det på att man älskar hennes sällskap och att man alltid har trevligt :). Mötte upp pappa på Konsum på vägen hem. Handla lite åt han och han var hur glad som helst över det. Sen blev det hem å fixa med mat, under tiden jag fixa med den så åkte gubben och sonen till Vadstena å kolla till lite på hans jobb. Sen blev det gamla vanliga och kvällen gick.

Idag har pappa varit här, han å david har fixat och donat lite med allt möjligt. Dagen har varit okej och med samma händelser som vanligt. Fast i dag har mat låda mm fixats till. Snutta fick igång luren i dag :) så hon är nöjd som bara den. Kvällen är kommen och jag ska fixa till mig, orka se filmen och sen sova. I morgon ska skrutten till Marita för att Maggan ligger i kräk sjuka igen :(. Japp god kväll

Kommentarer

Postat av: ✪ Tessie

Publicerad 2013-04-07 20:30:45

Sv; Ja några av bilderna blev riktigt bra, tack! :)
Jag hade en bra dag må ja säga. hmm, ja du jag klickade mig runt när jag beställde, men skulle tro att det var http://styletower.com/ senast iaf! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela