lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Sova

Publicerad 2013-04-16 22:06:11 i

Japp sova sova sova är så trött så trött i dag. Trodde jag skulle somna vid matbordet förut. Men att jag höll mig vaken. Snutta har fått hem sina majblommor i dag och en del har blivit sålda så att nu är det bara resten kvar. Pappa var här i kväll. Han å Ragna är tydligen osams i dag med så att han hade åkt tidigt hem. Nästan direkt hade han åkt hem. Ja ja det är som det är. Han hade tydligen åkt till marren på vägen hem. Och vad ska jag göra åt det??????? Orkar fan inte bry mig om folk å vad dom tycker å tänker mm mm mm. Jag har som sagt mitt. Red ut skiten men lämna mig i fred.
Nä jobb dag i morgon så det är dags att sova

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela