lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Trött, å i urskogen

Publicerad 2013-04-10 22:46:53 i

Har åkt till världens ände, jobbat och det gick bra, lite jobbigt med att komma igång igen och sen att umgås med folk. Det är ju inte min starka sida att umgås nu med folk. Men att så är det och det gick bra i alla fall :). Super trevliga och väldigt måna om att man hade det bra mm. Tror dom visste lite om hur jag mår i skallen. Jonathan hade haft det bra i alla fall och i morgon blir det hos Ann-Marie hmm undra hur det ska gå? Men att dom får ringa efter mig i värsta fall om det inte går. När vi kom hem blev det mat och sen skulle david åka. Då satte skrutten igång å skrika och ville inte att pappa skulle åka. Så att det var bara att klä på sig å följa med. Så att när vi kommer hem ska jag diska, duscha, å göra Davids mackor. Så att det kommer bli natten innan jag får komma i sängen. Suck det är mycket och ingen hjälp. Ja ja det får förfalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela