lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Trött och regn

Publicerad 2013-04-23 06:23:00 i Allmänt,

Ja trött som bara den och jag har ingen ork att jobba. Hade gärna legat kvar i sängen å dragit mig. Men att jobbet kallar och allt annat. Regnet det bara öser ner som fan och det blåser halv storm ute. Har tänt i pannan för att det inte ska vara så kallt när hon kommer hem från skolan. Jonathan har varit vaken ett par ggr i natt igen vilket han är varge natt men att nu börjar det kännas som fan att han gör det. Trött som bara den är man när man ska kliva upp och vi ska inte tala om hur trött man är efter en hel dag på jobbet. Man är rädd för att somna mellan varven i bilen. Det är min största oro att jag ska göra det. Men att man får kämpa på och med tiden kanske man blir piggare när allt blir rutin av det. Eller jag vet inte, vet bara att Jonathan måste börja sova om nätterna.  Då har man fått upp ungar och som vanligt surt som fan. Snutta hon är över känslig och grinig över allt. Tex stor tjuta över att lillebror tar hennes macka. Ja herre Gud säger jag bara. Snart dags att bege sig ut på vägen suck. Inget man ser fram i mot allaS.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela