lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Vilken dag

Publicerad 2013-04-22 21:36:06 i Allmänt,

Ja herre Gud vilken dag detta varit. Diskmaskinen hade gått sönder i fredas så att det kom en kille i dag å lag men att vi kunde inte använda den före tolv för tätningsmedlet var tvunget att göra sitt. Sen när klockan blev tolv så var det en hel del disk och lunchen igång för fullt. Sätter på den och det sprutar vatten över allt. Så att det var bara att stänga av. Och diska allt för hand suck. Inget lätt jobb alls och hur mycket som helst att diska, killen kom tillbaka och det tog sin tid för han att laga. Och det var inte konstigt med tanke på att han spana in Jenny till Max. Ha ha ha en av killarna från borghamn gick in i väggen ha ha när han titta efter henne. Vi blev klara med allt och stressen man hade den har först nu lagt sig. Jag har hållt på som fan här hemma och sen är det inte lätt hinna allt hushålls arbete och fixa ungar. Men det har gått och nu sover dom :). Ja så att det är först nu jag sitter å pustar ut och andas ut å bara känner hur skönt det är att sitta. Gubben kom in nu när allt e klar å det gör att man blir lite irriterad. Å jag känner att jag inte orkar med att vara sur å irriterad hela hela tiden. Men att jag har mina demoner och jag kommer inte att lösa allt på samma gång. Det kommer ta sin tid och det måste det få ta. Men att jag ska kämpa på. Nä nu säger jag god natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela