lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

dagen

Publicerad 2013-08-20 14:03:01 i Allmänt,

hitintills har varit bra, åkte och stor handla när Snutta åkt.
och det var inte så farligt med folk men att jobbigt var det.
tog sin tid att få ihop det och att få Jonte att inte springa iväg.
när vi var klara och betalat så var Jonte hungrig så att en varmkorv till han och en Fanta till mamma som jag dela med skrutten :-)
sen kolla vi på fiskarna och så blev det att åka bilen innan vi gick till bilen.
satte oss och åkte, skrutten somna och sov gott.
Ha ha ha blev trött av att handla.
när vi kom halv vägs Hem så small det till som fan och skrutten vakna å grät som bara den.
stannade så fort jag kunde och då såg jag att Hans stol gått sönder.
så att när vi kom hem och packat upp och fixat så messa jag Hans pappa om detta.
och han blev mycket mindre glad så att vi får se hur han är när han kommer hem till mig och barnen.
så att det blir och köpa en ny stol till han.
suck bara utgifter hela hela tiden suck.
så att den 3:e september hoppas jag verkligen på att det löser sig för mig.
snart är det dags att fixa lite till och sen göra mat.
snutta har träning i kväll och jag kan ana läxor också att göra.
så att det blir fullt upp.
har hunnit med några maskiner tvätt och det är bara, för när denna tvätt är klar har jag bara en maskin till att tvätta och hänga.
skönt när den är undan röjd :)
nepp fixa lite och så

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela