lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Gäsp igen

Publicerad 2013-08-22 07:22:16 i Allmänt,

Då är det morgon igen och det är trötter som sitter och skriver ljust nu. Jonte sover ännu för att han är ledig idag, Jaqueline ska straxt iväg med skolbussen och ha kul i skolan. Jag och jonathan ska som sagt vänta på att mailet ska dimpa ner så att vi kan åka och hämta stolen. Hoppas som sagt på att den kommer skapligt så att man kan åka hem och städa ur bilen innan man sätter i den nya stolen. Får panik när det är skitigt i bilarna och så, jag brukar städa ur ca 1gång i veckan så att den ska vara fin :) Upptäckte att Bella inte var inne i morse, leta efter som bara den här inne men ingen bella :( Blev orolig som bara den kan jag lova, så att jag tog hennes favorit leksak och gick ut å pingla med den, efter en liten stund kom hon. Kraken smet nog ut igår kväll när jag öppnade ytter dörren lite och sen blev hon ute låst så att ute hela natten har hon varit. Dåligt samvete som bara den kan jag kan jag lova, men nu är hon inne och det är en lättnad som bara den. Vad ska man hitta på i dag då? Hmm ja det blir nog inne aktivitet för att det regnar och är ganska kyligt ute så att vi får bygga med hanns klossar mm som han älskar. Jag ska fixa till kläderna inför morgon dagens fest så att jag ska göra klart det jag ska ha på mig och sen fixa till det jag ska ha som ombyte om det blir kallt mm Ska bli spännande kan jag lova och det pirrar som bara den i hela magen och man är nerrvig som bara den. Men jag hoppas att det ska gå bra och att jag inte får panik ångest bland allt folk som kommer vara där, men får jag det så får jag säga till så att man åker eller drar sig undan en stund. Det är jag och min bästa vän som jag älskar som ska åka på partaj :) Hoppas att allt kommer gå bra som sagt :) Nepp fixa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela