lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

gäsp

Publicerad 2013-08-21 14:40:35 i Allmänt,

Gud vad jag är trött nu och vill sova.
har gått i ett sen 06:00 och det är en bra stund kvar innan man får sova gott.
körde Jonte till maggan, Hem å elda och träna och städa å fixa så jag har musik i köket :)
sen till Öb och sen Coop å sen hämta skrutt.
nu kollar skrutten på lastmaskiner å jag degar.
snart ska vi åka och hämta Snutta på station.
hela klassen varit och badat.
sen blir det hem å fixa med maten
fick besked att i morgon har jag skruttens nya bil stol, trodde inte att det skulle gå så fort med tanke på att jag beställde den via nätet och klockan var runt 22.
men att någon gång ska man ha tur :)
och det är toppen med tanke på att han måste ha en ny.
Ha ha nu är det stadens hjältar
nä kolla hur det går för Snutta och fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela