lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon :-)

Publicerad 2013-08-24 07:11:32 i Allmänt,

Ja God morgon, eller det var det vid halv sex.
Har fixat frukost, och eldar/eldat, Snutta är fixad å iväg.
gubben och sonen sover.
Blev sent igår, hon var tolv ca när vi var hemma från firma festen.
Ett gulligt litet gäng så att det gick bra gjorde det.
Gubben och Jonathan hade det bra för att dom ringde inte än ända gång.
Men lite surt var det ändå när jag kom hem.
Men att jag tog en dusch och la mig.
Snutta stöp i sin säng efter duschen.
Så att morron humöret på henne var lite mindre bra denna gång.
Men att det får jag ta och hon var rätt snäll ändå.
Hade fått mess av Rosi att det börja kl 14 men att det hinner vi inte till så att jag får messa henne sen om det.
Det blir match kl11 och efter den blir det att åka till pappa och fika å umgås en liten stund.
Sen blir det hem och fixa å sen blir det kalas.
Brrr är kyligt nu ute på morgonen och kvällen.
Känns även inne att det är kyligt.
Visst lite beror det på att jag har fönstren öppna en liten liten bit men att luft är gött.
Fy känns att det blev sent igår och att man varit uppe tidigt.
Men att man får somna gott i kväll i stället :-)
Hålla tummarna för att tjejerna vinner i dag då :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela