lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

livet

Publicerad 2013-08-16 23:23:50 i Allmänt,

tänk vad livet kan bli och tänk vad bra det blir ibland.
Men även om man hittat rätt och det känns bra.
Så undrar man ändå ibland tänk om eller tänk om det eller om eller om.
Jag tror alla gör det och jag har gjort det den sista tiden.
Eller vissa låtar och vissa saker kan få än att få flasch backs om vissa saker.
Tex som i kväll när jag och Rosi satt och kolla på doobi doo då fick man upp bilder på hur hennes vardagsrum såg ut på den gamla tiden och exakt också.
Man fick upp bilder på olika händelser mm
Lustigt hur det kan bli med saker.
i dag har jag kört snutta till station och sen har jag handlat, blev upp bjuden till Rosi på fika och mat och fika.
Sluta med att klockan sprang och 22 var man hemma igen.
Så nu är det God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela