lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Måndag

Publicerad 2013-08-19 12:38:07 i Allmänt,

Konstig måndag för att i dag är jag helt ensam en stund. Snutta börja skolan i dag och skrutten han börja hos dagmamman igen efter en lååååååång semester som känns som en evighet. Jag var hur seg som helst när klockan ringde och jag hade ingen lust alls att kliva upp men att det var man tvungen till i alla fall. Barnen var hur glada och nöjda som helst med att få gå till skolan och dagmamman :) Trodde det skulle bli bekymmer med att lämna skrutten men det blev det inte :) Gick smidigt och bra. Jag tog en frukost med Rosi när jag hade lämnat min skrutt och så prata vi lite skit ;) Blev en promenad till apoteket och sen hem till henne. Nu har jag varit hemma en stund och tagit det lilla lugna och slappat, om pengar kommer in i dag blir det att åka och handla lite som behövs fyllas på. Fy vad allt går åt. Toppen väder är det och det är skönt det :) Händer inte så mycket nu i mitt liv så att jag har lite skriv kramp kan man säga. Mycket att tänka på och så men det e inget att skriva om direkt heller. Dagarna lunkar på och det är skönt det med, och jag hoppas att jag ska få komma igång snart med att jobba igen för att även om jag mår som jag gör så känns det ändå lite skönt att ha något att göra och gå till. Och lite klirr blir det ju i kassan med då vilket ingen tackar nej till så att säga. Nä göra lite nytta nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela