lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

snart sova

Publicerad 2013-08-19 22:54:34 i Allmänt,

dagen den gick i dag med.
barnen sover och gubben gör sig klar för sängen.
kom inte några pengar i dag så att i morgon blir det nog maxi, om jag mår så bra att jag orkar det mm
Dagarna hänger på hur man mår och det vet man när man slår upp ögonen.
Hoppas jag får sova i natt, natten till i dag var inge vidare.
Rosi ville hänga med i morgon men att jag dels får se vad jag har för Dag och sen får vi se vad jag känner för.
visst sällskap är inte så dåligt men ibland kan det vara skönt att bara vara och åka ensam med barnen.
i morgon i så fall är det bara jag och skrutten för Snutta är i skolan.
måndag onsdag fredag är han hos maggan.
så att dagarna han är hemma och ensam med mamma ja då myser han.
och jag får nog erkänna att jag tycker det är skönt också.
så att vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela