lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

aaaaaaaaaaaa

Publicerad 2013-12-20 12:55:57 i Allmänt,

och lite till aaaaaaaaaaa kan jag lova.
den ene efter den andre är fan som hyenor på detta ställe.
dom hugger varandra i ryggen hela tiden och spottar.
och dom verkar göra allt för att få bort varandra.
och i onsdas så blev det en stämning som blev mindre bra.
fick veta då att borghamn är nedlagt helt som man kunde fatta.
150 000:- back hade vi tydligen gått på julbordet.
och nu har dom även fått för sig att vi ska gå på schema och det blir tre skift.
och vi ska ha öppet varge dag, måndag som söndag å ha frukost lunch alacarte 3-4olika.
hmm vad kostar inte det? och tror dom att det kommer funka här i byn eller?
nä jag tror inte det kommer funka i ödeshög.
och onsdag, torsdag, fredag, lördag ska det vara pub.
ja herre gud det ska bli intressant å se hur länge det kommer vara öppet innan det blir kk.
sen har chefen blivit ihop med en annställd å nu har hon ett finger med hela tiden å ligger bakom det mästa nu.
hon gör inte för mycket men att det får man ta.
chefen han bara fräser, gapar och beter sig jävligt illa mot alla.
så att det är inte kul, å så har vi som sagt dom 3 största hyenorna också.
så att man vet varken ut eller in.
schemana skulle vi få i dag å ta med hem å fundera på hur vi vill göra.
om vi ska stanna eller gå.
så att det är oroligt hela tiden å dom hugger.
såg inte denna sida hos dom eller detta alls innan jag blev anställd här.
hade jag veta det jag vet i dag hade jag aldrig aldrig skrivit på kan jag lova.
jag funderar själv på det, men många sagt det också att dom tycker det verkar som jag mår sämre nu än innan.
ja det är kanske så, men att man får bita ihop.
blir jävligt less på detta å det är skönt att det är sista dagen nu å sen jul ledigt.
nepp städa klart å gå ner till hyenorna.
blä blä blä blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela