lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

äntligen lugn stund

Publicerad 2013-12-28 18:57:12 i Allmänt,

Nu ligger jag äntligen på rygg en stund.
Är riktigt trött men sova är tidigt, vill ju vara med mina barn.
Dom spelar och myser med godis nu.
Så jag passa på att ta 5min på sängen.
Dagen blev som sagt inte som man tänkt sig.
Skulle åkt till Linköping och fyndat lite men att det blev ej så.
Klockan blev mycket innan jag var hemma och när jag kom hem var familjen hungrig.
Så att det blev å kasta sig på spisen och fixa mat.
När maten väl var i magen så hade klockan sprungit sin kos.
Så att det blev att diska och städa.
Sen kom det som barnen väntat på HANNA kom och det blev skrutten över lycklig av.
Man blir glad när hon kommer och man har massor att prata om också.
Ses ju inte så ofta längre nu när jag jobbar.
Och ännu mindre blir det när jag går på schemat den 7:e.
Jag kommer inte se mina barn mycket heller.
Jag vet inte om jag kommer palla detta med att vara borta så mycket :'(.
Jag mår redan nu lite dåligt av att inte se dom eller vara lika mycket med dom.
Undra hur det kommer bli när jag ser dom ännu mindre.
Jag får kämpa på och söka andra jobb under tiden om det nu går.
Men jag får bita ihop och jobba.
Det som blivit positivt är att david har vuxit enormt mycket i sin pappa roll.
Han och Jonathan funkar bra och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela