lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

blir så trött

Publicerad 2013-12-28 15:20:34 i Allmänt,

Sovit skit i natt så trött som *** var man allt när man vakna av klockan.
Fixa till sig och åkte till jobbet.
Segt att åka var det, trodde aldrig att jag skulle komma fram.
Väl på jobbet så blev jag tokig, nästan i alla fall.
Låg en lapp till mig om att jag skulle städa rummet också när dom åkt.
Så att det blev ingen hemfärd vid nio inte.
Vänta å vänta å vänta suck sena till frukosten var dom så att dom blev klara kvart över nio.
Fixa till allt och gick upp.
Där uppe fick jag vänta å vänta å vänta innan dom åkte.
Vid halv tolv skrev jag ut mig och kunde åka hem.
När jag kom hem så ångra jag att jag åkte hem.
Bråk å kiv hela tiden.
Så att bestraffningarna delas ut till höger å vänster.
Ihopp om att dom ska lära sig att sköta sig.
Men att det verkar inte gå in i skallen på dom.
Suck suck suck vilken skit dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela