lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

dan före doppare dagen

Publicerad 2013-12-23 11:21:39 i Allmänt,

Fy det är julafton i morgon.
Ja ni läste rätt fy.
Sitter på jobbet och jag titta ut, ingen snö, bara blåst å regn.
Tomten får vindsurfa ut barnens julklappar i år.
Folk springer utanför å ser väldigt glada ut, och man hör skratt.
Skönt att det går bra för vissa.
Jag har ingen jul lust eller ork i år.
Önskar jag kunde vara lika glad och förväntas full som jag brukar vara.
Men att det är jag tyvärr inte :'(.
Slå in dom sista julklappar men har ingen lust eller ork.
Jag ska hålla god min för Jonathan men att det blir svårt.
Orken och lusten är borta!!!!!!!!!
Hittar den inte och jag lär nog inte hitta den heller.
Hjärnan är full med oro och kroppen är fylld med ångest.
Ångest och funderingar på hur ska jag orka dom nya tiderna? Kommer jag fixa att jobba kvar? Hur kommer familjen må? Hur blir det med lånen, huset och allt om jag inte fixar detta?
Får kännslan av att saker kommer gå åt helvete helt.
David säger att det är bara att bita ihop å se glad ut.
Visst det är bara att göra det å kämpa på.
Men jag vet att jag kommer vara helt slut och sömn är bara att glömma vissa veckor.
Frågan är om detta är uträknat på hoppet om att dom med barn ska sluta.
Mmm jag vet inte men tanken har slagit mig ett ex antal gånger kan jag lova.
Satan vad trött jag är hela tiden, men det är inte konstigt med tanke på hur min hjärna jobbar hela tiden.
Ont i hjärtat dygnet runt nu haft ett tag.
Vaknar jag inte hela tiden av att jag drömmer konstigt så vaknar jag av att det gör ont i hjärtat.
Sur och lätt irreterad hela tiden och så fort jag ska göra något så blir jag så jävla stressad.
Jag kommer inte ihåg saker och är virrig.
Kan inte fokusera på 1sak utan en jävla massa hela tiden.
Skulle vara skönt att få stänga av hjärnan och bara få vila ut.
Slippa autobahn i skallen hela tiden.
Men sån tur får man inte ha inte.
Jonathan sov oroligt som bara den i natt så extra trött är jag nu med.
Han hade ingen lust att åka till Maggan i dag.
Han ville vara hemma med mamma.
Men att jag lyckades få med han till slut.
Ska försöka ta mig in på ica innan jag åker hem å köpa en blomma till Maggan från Jonte.
Hon är jävligt bra så hon om någon förtjänar en blomma av oss.
Men fy tittar man ut så kryllar det av folk där.
Aaaaaaaaaaaaa fan kan dom inte bara försvinna.
Men att det löser sig nog hoppas jag i alla fall.
Bossen var här en stund i morse men att han ville inte äns säga hej i morse.
Hade funderingar på hur det gått med mina dagar jag annsökt om ledigt.
Men att jag våga inte riktigt fråga han.
Jag får vell besked den andre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela