lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Kväll

Publicerad 2013-12-26 16:52:33 i Allmänt,

Ja nu är det snart kväll och dagen den har gått, Jonathan han sover gott nu en stund. Han är förkyld och inte pigg alls :(. Jag satte mig här en stund nu och titta på allt möjligt. Julafton blev lugn och bra, det blev lite julkänsla i kroppen trots allt. Men att det hade kunnat vara mycket mycket bättre. Har fixat och donat med lite av varje idag och handlat lite. Men mest av dagen har jag haft ont i magen och mått illa. Varför? Hmm ångest över att jobba i morgon och sen ångest för att dagarna går för fort så att schema tiderna börjar knacka på dörren med. Har ingen lust med detta men att det är bara att kämpa på och se glad ut. Och funkar det inte så får jag söka nya jobb och leta. Inte lätt att få jobb i dag som det ser ut jag vet, men att man kan inte jobba hur som heller. David han är hos pappa och fixar med taket så att det ska bli klart någon gång i alla fall. Snutta är i Tranås och väntas i morgon, men att jag har messa till henne men inga svar jag fått :( Hon har nog fullt upp kan jag tänka mig, så att jag får ringa sen om jag inge hör. Jobba i morgon, men hur många timmar det vet jag inte för att det har dom inge sagt om, det ska vara så jävla seriöst mellan varven men så är det en jävla lekstuga mellan dom andra varven. Ja jag har tröttnat på intrigerna, surandet och dubbelmoralen som finns. Jag trodde inte detta men att det var tydligen fel av mig att inte tro det. Jag ska kämpa på så gott jag kan och jobba på. Men att jag kommer att söka andra jobb. Ska sätta mig och ändra Jonathans schema med så att det är klart sen och rullar på. Tycker så synd om han som ska få lida för att man är tvungen att jobba å slita. Bossen på jobbet han tyckte det att det är så här livet ser ut och det är bara att ta det, nja nu ser det ju inte riktigt ut så heller. För att det finns resturanger som inte har dessa tider och som skulle gå med på att ändra lite i så fall så att det funkar med dom som har barn. Så att det dryga och överlägsna får han stoppa undan för att det kommer han inte långt med. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA vad jag inte har lust med detta i morgon. Undra vilka som kommer jobba och hur surt å jävligt det ska vara då. Men efter som jag inte vet vad jag ska göra mer än frukosten å fixa hotellet så tänker jag åka hem efter att jag är klar med det och att gjort det jag ska. Fan inte jobba hela dagen om det inte finns något att göra å så. Suck vad fort klockan går nu då bara för att man inte vill det. Tomten han kom i år med och klappar blev det i fulla lass :) Synd att snutta inte var hemma med oss och fira jul. Det var hennes japp just det jul så att därför kommer hon hem i morgon. Ska bli kul att se henne och få krama henne massor igen, skrutten han bara längtar efter att hon ska komma hem till oss igen. Tjuriga han ville inte lämna henne i dag utan får vänta till i morgon. Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy vad jag vill att hon kommer hem. Hmm luren ringde nyss, det var Jenny och hon hade varit uppe å skulle ta fram mackor åt mig till i morgon. Då hade någon lagt fram mackor men bara tre hmmm tänkte jenny och kolla. Men det var fyra mackor för 2 hade avbokat. Men det var ingen som kunde ringa och tala om det för mig eller jenny. Och när vi ringer bossen så svarar han ej . Grrrrrrrrrrrrr blir så jävla trött på denna lekstuga som är hela tiden. Och att det blir fel när man inte kan prata med varandra å så. Men att jag sa till jenny att jag åker dit i morgon, fixar frukost och sen städar å sen ger jag fan i det och åker hem. Fan detta gjorde ju inte att man blev mer sugen på att jobba i morgon. Och varför inte ringa mig och säga till att du i morgon är det bara 4 och inte 6 som ska ha frukost. Men att inte ett ljud och detta gör mig vansinnig kan jag lova. Bara att hoppas på att det finns mjölk i morgon till kaffet grrrr grrrr För allt är ju slut också hela tiden på detta ställe, ja herre gud så dant det är och så jävla rörigt hela tiden. KRÄKS på detta kan jag lova Fan inte glömma att ringa å påminna snutta å han om att tåget går 15.45 i morgon. Nä göra lite nytta nu och fixa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela