lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Oj oj oj

Publicerad 2013-12-12 13:15:06 i Allmänt,

Fy känns som det är det ända jag skriver nu mer här inne, att oj vad tiden gick och jag ska ta tag i att skriva mer. Sen rinner bara tiden iväg och det blir inte av med det. JAG HAR FÅTT EN ANSTÄLLNING på karlzons pub och restrurang å vandrar hem. SUPER kul och det passar mig, jag har fått vissa arbetsuppgifter som gör att jag inte behöver vara bland folk för att jag har socialfobi som jag har fått diagnos på och jag går 1 gång i veckan å får hjälp med det, så att jag hoppas att jag kommer bli bra i framtiden igen. Jag jobbar hela dagar och är hemma runt sex, å då blir det mat å mys med barn. Så mycket mer ja det hinner man inte kan jag lova. Man är trött å sliten men som sagt det är super kul och jag mår bra av det. Jag har inte hunnit med så mycket och jag har ägnat all min tid till min familj. I dag är det Lucia och det ska bli kul att se, jag kommer stå på bra avstånd men att det kommer bli kul att höra dom å att få se min dotter stå med ljusen i sitt hår och sjunga så vackert som hon bara kan. Min dotter har fått mycket beröm för sin röst så att det kommer gå fint kan jag lova. Tur att hon inte ärvt min sociala fobi. Snön den kom men lämna oss lika fort igen så att det blir en grön jul för barnen och framför allt i dag när dom ska lussa. Men att det kommer nog gå fint ändå hoppas jag i alla fall. Jag är hemma i dag för att jag har haft ett av mina möten så att jag är ganska trött i skallen å sliten, vill bara sova men att det blir att sova tidigt i stället i kväll :) Dagarna dom går som sagt och det är skönt, händer inte så mycket här, vi tar en dag i taget och jag kämpar på. Legat i magsjuka har vi gjort å det var mindre skoj kan jag lova å jag hoppas vi håller oss friska nu så att v får en bra jul. I mellan dagarna jobbar jag och gubben han ska fixa min nya bil som jag ska köra sen till och från jobbet för att det går åt lite nu i tanken å tankar jag diesel sen så kommer jag klara mig i ca 2veckor på en tank å det gillar vi kan jag lova. Pappas bygge är snart klart så att han är nöjd men att lite uppe håll är det nu på grund av vädret så att det har stått lite stilla och sen har jag jobbat en del helger också så att det har med det att göra också. Kan lova att det är hur skönt som helst att känna att man är på banan igen och att man gör någon nytta å tjänar egna pengar igen åååå vad jag känner mig levande. Fy vad frusen man blev nu men att det har nog med att göra att jag är trött nu efter att ha varit på mötet. Nä ta och förbereda lite och sen vila en stund . Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela