lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

segt

Publicerad 2013-12-18 12:11:50 i Allmänt,

då har man städat ett rum på jobbet, å det gick fort. nu sitter man och degar å funderar på mötet.
bossen kom igår och sa surt att i morgon är det möte.
så att alla går som på nålar å undrar vad som ska ske å sägas.
jag vet inte men jag hoppas dagen å mötet går fort nu.
bra segt nu och man är sååååååå trött nu kan jag lova.
vet inte men det känns som om min hjärna bara lagt av.
den funkar inte som den ska, eller så är den bara utarbetad å slut.
hem å mysa i soffan med mina barn och sen somna tidigt.
ska bli skönt med julledigt och mys med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela