lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

snart lunch

Publicerad 2013-12-18 12:59:50 i Allmänt,

då har man städat ett rum till och snart är det lunch å möte.
det verkade ganska lugnt när jag var nere men att det är nog lugnet före stormen med det.
solen lyser gott ute men det är kallt.
jag saknar snön.
det kan vara det som gör att man inte har någon julkännsla och lust.
men vi har slitit varge helg nu i december och det har varit mååååånga timmar.
så att får man bara vila å sova gott ett par nätter så kommer nog orken å julkännslan tillbaka.
jag har bara två julklappar kvar å dom är svåra.
vet inte vad jag ska hitta på.
men jag får klura på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela