lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

väntan

Publicerad 2013-12-27 09:55:15 i Allmänt,

Sitter på jobbet å väntar på att dom sista hotellgästerna ska åka.
Har bara det rummet kvar och sen slutar jag.
Ska jobba i morgon med men det blir inte så länge inte.
Grått och trist är det brrr å kyligt.
Är trött som bara den och har ingen ork.
Bara att hoppas på att Jonathan vill dega i soffan med en film när jag kommer hem sen.
David hade lite att styra å fixa med när jag kom hem.
När man tittar ut så är det helt dött, inte en människa ute å rör sig.
Det är klart många är nog lediga och bara vill ta det lugnt innan allvaret och verkligheten börjar igen.
Jobba i morgon en stund och sen blir det att åka hem å slöa å sen ska vi göra Linköping hela familjen.
Jag hoppas jag överler och att det går fort.
Fasen vad det är segt då :-(
Hmmm kan dom inte åka nu så att jag också kan få göra det snart.
Undrar just hur det går för min man och son?
Undra vad dom gör?
Dom myser nog eller så leker dom för fullt.
Gäsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela