lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Alla sover

Publicerad 2013-02-15 01:57:44 i

Japp alla sover, även skrutten men för hur länge vet man inte. Det kan vara dags när som att få torka. Jag lider verkligen med han kan jag och jag önskar jag kunde trolla bort det. För jag skulle mer än gärna sova en stund. Sosta arbetsdagen å sen helg :). Blir fullt upp som vanligt och roligt. Snutta åker tyvärr till sin pappa så att tråkigt kommer det bli också. Får hoppas skrutten piggnar till så att han med får en rolig helg. Annars så flyter allt bara på, snutta pluggar mm mm om dagarna, gubben jobbar, skrutten gör det fart fyllt för mig ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela