lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Dessa kalla dagar brr

Publicerad 2013-02-26 07:37:10 i

Vakna i morse av klockan som envist ringde. Åååå tänkte man kan lägga mig sen när snutta åkt. För skrutten har ju hemma dag i dag :). Men nja det gick så där, snutta hon höll på och rev halva huset tror jag så att det sluta med att skrutten vakna och är i full gång nu. Så att sova en stund till det blev det inte. Åååå jag som gärna blundat en stund till ju. Men men man kan inte alltid ha det gott. Kallt som vanligt, nu vill jag ha sommar och skönt. Är trött på kylan och alla hundra plagg man måste ta på sig. Vad som händer i dag, hmm ja det vet jag inte riktigt men att nått kommer det vell bli tror jag. I morgon blir det lite halv skoj i alla fall :). Ska nog ta och lägga på mina mattor i dag som är ny tvättade sen vi var sjuka. Torka golven och greja också ja det blir bra att göra :). Gubben ska hålla på ute å greja mm så att man kommer inte se han mycket inte. Ska leka med skrutten också så han blir glad. Söka jobb som alltid med.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela