lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Em

Publicerad 2013-02-09 13:28:00 i

Fy efter middag redan och vad har man hunnit?? Aaaaaaaaaaaaaa inget mer än en sväng till Motala och sen lunch grrrr. Men jag ska nog ta tag i detta och få något gjort. Det kryper i mig men att jag har ändå ingen ork och lusten är bara bort blåst. Jag ska göra lite i dag och så att man kan sitta med gott samvete och kolla på melodifestivalen i kvällen och mumsa gott med barnen :). Handlat mys mat och godis :). Så att det ska bli skoj i kväll och med snutta:)
Ha det så länge :)

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2013-02-09 16:57:20

Sv; Tack för dina varma fina ord. Vi får se vad som händer. Än har jag inte hört nått från honom, eller henne. Egentligen orkar jag inte riktigt bry mig. Men en del av mig kan inte låta bli.
Jag hoppas att din helg är bra och fin. Jag spenderar min med en god vän.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela