lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Gäsp

Publicerad 2013-02-21 10:45:53 i

Japp då sitter man med kaffet i handen och frukost i magen. Lite trött än men att det fixar nog till sig :). Var och stor handla igår men att lite besviken på affären, men att man har testat den nu i alla fall. Efter handlandet så blev det Max så ungarna fick mat i magen. Hem med alla varor och packa in. Ungarna var trötta å slitna å somna ganska fort efter sina bad. Jag kollade en stund på tv och sen raka spåret in i sängen. Snutta hon är så stolt nu av köpet hon gjorde så att det lyser om henne, och på något sett ser hon mer vuxen ut nu. Barnen har gått ut nu och jag ska ta tag i det hela inne å snygga till. Fick mina dammsugar påsar igår som jag beställde så att nu ska det bli snyggt på golven igen. Pappa ligger inne än och väntar ännu på vad dom ska besluta att göra med han. Denna väntan kan få än galen totalt kan jag lova. Men att vi får se, kanske blir en tur till han i morgon :). Nepp ta och fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela