lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon

Publicerad 2013-02-15 05:05:57 i

Vakna ganska nyss utav att Jonathan satte sig upp, trodde han behövde kräkas men att han ville bara ha vatten. Han kröp upp i soffan igen å somna gott men oroligt sover han. Jag smög ut och tände i pannan när han somna och fixa till kaffe åt mig. Ont över allt och jag är hur trött som Hellst. Skulle göra vad som för att få sova i sängen. Men att det verkar kört ärligt talat att få göra. Annars så bär jag in han när gubben åkt till jobbet, för i vår säng kommer han nog sova gott. För i sin kommer han vakna när han känner att jag inte ligger där. Vad varm han börjar bli, riktigt glöd het, får kanske ge han Alvedon sen när han vaknat. Hmm dags att kolla pannan tror jag. Gäsp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela