lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

God morgon igen då

Publicerad 2013-02-15 09:07:54 i

Japp vakna 08:00 och jag känner mig mer död än levande, så slut så över jävligt trött så att jag vill kräkas. Maggan sa det är magsjuka /maginflensa han fått. För det tar 1 och 1/2 vecka innan man insjuknar i det. Och det är det nu sen Elias hade det och kräktes uppe i lokalen, Paula hade kräkts och insjuknat i onsdags i lokalen och nu min lilla prins. Nu är tvätt maskinen igång igen, fan sjukt mycket tvätt det blir när dom blir sjuka på detta sett. Nu kommer det gå åt blöjor anar jag, skiter som en räv och det kommer rejält suck. Men han rår ju inte för det och som tur är verkar han inte ha ont av det. Och det e skönt det. David får nog köra snutta till station i dag, för att som det ser ut nu så klarar inte min skrutt att åka bil. Japp så ser min morgon ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela