lifeonsnippen.blogg.se

Här får ni följa med en fart fylld familj och vårat liv på landet. Följa oss i motgångar och framgångar å lite annat.

Hemma brr

Publicerad 2013-02-11 14:42:45 i

Japp hemma igen och skrutten sover. Han har gjort det sen 13:40 då vi kom hem. Sista lektionen snutta hade var engelska som dom redovisade vad dom forskat om. Snutta och hennes grupp hade varg och dom var duktiga som bara den :). Var kul att få vara med henne i dag och se lite hur hon har det och vad gör mm mm. Hon blev lite Lessen när jag åkte för att hon tyckte det var så roligt att jag var med. Men att hon kommer ju straxt hem :). Maten fixar jag när gubben kommer hem för att han ska handla med lite till den. Så att magen den får kurra lite till, brr eldar för fullt kan jag lova, kallt är det å det e inte konstigt med tanke på att ingen eldat sen i morse. Jag ligger å väntar på att se om det kommer ett sms senare från någon :). Tror nästan det i alla fall he he. Gäsp vad jag e seg men att jag får hålla mig vaken till kvällen i alla fall gäsp. Blev lite snopen av att höra att gottis och Anna ska flytta i sär, trodde dom hade hittat varandra nu med tanke på bröllop och barn mm mm. Men tydligen tyvärr inte, men att dom blir nog ihop igen med tiden. Dom har haft sina turer fram och tillbaka i alla år. Tråkigt bara för barnen som kommer i kläm. Nä tack gode Gud för att man har det som man har det. Visst vi kan bråka som fan mellan varven men i grund å botten har vi det super bra och vi älskar varandra. Men alla bråkar någon gång. Gäsp å åter gäsp ska vila ögon locken en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela